FAQ

iStock_000018139227_Full

Vad kostar det medlemskapet?
Själva medlemskapet kostar ingenting, du betalar enbart för de produkter du tar hem.

Får jag mina paket direkt i brevlådan eller måste jag hämta ut dem på posten?
Paketet kommer direkt hem till dig i brevlådan. Har du ett väldigt litet brevinkast kan det hända att du måste hämta ut ditt paket på posten. Prata i så fall med ditt lokala postkontor.

Hur länge kan jag vara medlem?
Du binder upp dig på 4 st paket med borsthuvud men kan efter det avsluta när som helst.

Måste jag ta hem ett visst antal paket innan jag avslutar mitt medlemskap?
Ja, du binder upp dig för 4 st paket med 4 st borsthuvud per tandborste.

Hur kan jag bli kund hos er?
Du kan bli kund på ett flertal sätt. Du kan ringa till vår kundtjänst eller bli medlem här på vår hemsida.

Jag var kund hos er tidigare och vill nu börja handla igen. Hur ska jag göra då?
Kontakta kundtjänst så kan ditt gamla medlemsnummer återaktiveras igen.

Hur har jag blivit kund hos er?
Kontakta kundtjänst för att se exakt hur din beställning blivit gjord. Du kan ha blivit kund exempelvis genom att ha sänt in en svarskupong från en annons till oss, tackat ja via telemarketing eller svarat via en Internet-annons.

Varför har jag fått ett paket trots att jag har avslutat mitt medlemskap hos er?
Du har bundit upp dig på 4 st leveranser. Kontakta kundtjänst så kan de klargöra status på ditt medlemskap.

Kan jag returnera ett köp som jag ångrar.

Du har alltid 14 dagars returrätt enligt distanshandelslagen på ditt första paket med tandborsten. Då kan du alltid returnera obruten förpackning inom 14 dagar på egen bekostnad.

Hur kan jag avsluta mitt medlemskap?
Efter du fått 4 st paket kan du kontakta kundtjänst genom att ringa eller skriva in och avsluta ditt medlemskap.

Finns det en åldersgräns för att vara medlem?
Ja, vi godtar endast beställningar från personer över 18 år.

Hur gör jag för att informera om en adressändring?
Kontakta vår kundtjänst genom att ringa eller skriva in ny adress. Glöm inte att ange ditt medlemsnummer.

Jag kommer inte ihåg mitt medlemsnummer, vad gör jag?
Ditt medlemsnummer står på fakturan som medföljer varje paket. Om du inte har tillgång till en faktura kan du ringa vår kundtjänst och där få hjälp.

Jag vill ha mer än ett medlemskap, kan detta packas tillsammans för att få ner kostnaden för porto?
Nej, eftersom vi endast har en storlek på våra ytteremballage, anpassade för att de ska gå ner i brevlådan så ryms det inte mer än en persons produkter i varje paket.

Hur returnerar jag mitt paket?
Intropaketet returneras inom fjorton dagar komplett tillsammans med fakturan. Antingen använder du samma kartong det kom i, eller ett vanligt kuvert. Du väger försändelsen som ett brev och sätter porto efter vikten. Adressen finner du på fakturan. Endast obruten förpackning kan returneras och endast den inom 14 dagar av den första försändelsen.